Tuesday 14 June 2011

pet!

saya suke sgt bela binatang..dari sebesar2 beruang smapai lah sekecik2 semut..mmg psycho jgk la sebab penah bela semut kn..saya x penah diskriminasi haiwan dari secomel2 makhluk sampai la yang x brape comel..tapi benda yang akan saya pastikan adalah xmendatangkan kemudaratan kepada saya mahupun orang ramai..

dah lama jgk la x de bela binatang nih..slalunya bela perut je..eh.

dan x nak la cakap panjang.. just want to introduce my new pet...*drum roll*


yeay! CYBER PET!!
kira cam barang arkeologi dah bende nih..first men dlu masa darjah 2-3 je..bapak lah mahal dulu nak beli bende nih..kakak saya yang dah kerja je mampu bagi bende nih hadiah hari jadi..hadiah hari jadi masa darjah 5 kot kalo x silap..darjah 5 dlu umur 11 tahun ek? haaa,ni hadiah birthday 23 tahun..hahaha..gembira..suke ati je bende nih diorg bagi free je skrg..dah la bukan 1..dapat 2 lak tu..sbb rose bosan skrg bagi la dia lagi 1..

ok,dah ade cyber pet x de la terpaksa g uni nak men pet society atau petville atau ape2 je yang sewaktu dgnnye..yeaahaaa..so,ni la pet baru..nama dia KUCING..sbb bole pilih menatang kan..walaupun xsecanggih pet society/petville,tapi tetap akn dijaga dibelai dan dimanja..sob3..thanks freedeal sbb bagi hadiah free..len kali bg lagi k =))

2 comments:

  1. yumna, nak jugakkk.mane nk beli bende ni ek??

    ReplyDelete
  2. rose..ni yumna grab kt freedeals ke ape ntah..dia hari2 ade bg bende free tp tgk ape yg best la..tggu dia bg lg skali k..check hari2..=))

    ReplyDelete