Wednesday 1 June 2011

it was so old fashion~

i'm not talking about latest fashion n memang anda smua sudah sedia maklum yang saya bukanlah role model terbaik utk berfesyen kan..ahaha..saya sebagai cikgu hanya perlu mempersiapkan diri dgn mngetahui kain 4 meter mana yang terhangat di pasaran sekarang..ye la,cikgu..style mesti baju kurung je..xperlu la sampai tahu tapered pants ke spongebob squarepants yang xboleh dipakai ke sekolah unless bakal mengajar di sekolah swasta *yang saya xmahu sebab nak balik pukul 1.15 paling maksimum* ok,berbalik pada topik entry ni,apa yang cuba saya sampaikan adalah,CARA PENGIRAAN..walaupun saya adalah pelajar TESL, tapi masih mampu mengira nombor2 sa dan juga puluh..dan kerana alasan konkrit tulah saya mampu membuat minor Mathematics for Primary Education..Berinspirasikan En. Bf dgn pengkhususan UHUK beliau,saya pun mengambil iktibar utk belajar Matematik jgk..HAHAHA *gelak bangga* eyh2..ok *dengan nada kembali serius* teknik yang selama ini diguna pakai oleh saya smpi la mampu menjawab Modern Mathematics masa SPM dulu dengan jayanya diiktiraf OLD FASHION WAY IN COUNTING!! tersangatlah HOHEMJII..teknik tersebut dikenali sebagai teknik VERTICAL oleh Maths researcher di New Zealand nih..alasan dinamakan vertical adalah:

see..old fashion diorg kate! so new fashion diorg?nanti balik dr test saya ajar cara baru k..anyway,wish me ALL THE BEST for my MATHS test today..=))

1 comment:

  1. new fashion payah kot.dah kantoi test td.sobs sobs.

    ReplyDelete