Saturday 9 April 2011

1st day: Sylvia Park!

haa,see! smlm bru sedih2 xde plan kan,hari ni trus random plan ke Sylvia Park.. tapi masih dgn tema CATU CUTI, so memang pergi membeli belah tingkap a.k.a window shopping je..memang tgk tingkap kedai2 semata lah saya :')

tapi saya sudah berpuas hati kerana sudah menunaikan tanggungjawab kepada kaki utk trus berjalan time cuti kan.. so 8.60$ tadi hanya lah utk nek train semata la..

*ok,jom nek tren..dgn tema tudung saya "suke-hati-la-nak gulung-ke-belit-camane-pun"
*nmpk sgt disaster kn?*nasib baik pinjam,kalo x sure saya dah alter tudung tu*

*teman suke duka jerit melolong yg bersama2 ke Sylvia Park dan makan Oporto*

*train ni comot kan?nasib baik naik budak2 perasan comel ;P*

*sepanjang perjalanan mata kami disajikan dengan pemandangan umah orang2 kaya je -__-*


*dan bukit bukau yang macam di luar negara,eyh,ak kat luar negara dah rupenye*

*penat jalan yer dik?*

*ok,pose ibu mengandung tunggu laki sampai dgn train :|*

tu la aktiviti separa sehat saya hari ni..semoga kami boleh survive utk hari2 bosan seterusnya.. =)




2 comments: