Saturday 30 July 2011

Itu yang nampak...Yang tak Nampak?

saya seorang happy go lucky,terlompat sana sini,meriah baju warna warni..itu yang korang nampak..yang tak nampak saya seorang pemalu,just jawab soalan dari orang2 tertentu,bukan sombong tapi saya lebih suka diam bila tak tahu..

saya tak feminin langsung..jalan macam nak gi berperang..orang kacau saya memang saya dah ready dengan parang..dah la tak lawa,pastu giler garang....tapi yang korang tak nampak saya sorang yang penyayang..semua budak2 kecik takde diskriminasi saya sayang..tak kesah lah anak orang ke anak beruang..adalah marah sekali dua,tapi tu bukan tanda benci tapi tanda sayang..

saya makan tak pernah nak belajar sopan..asal ade semua nak telan..tak kisah la dengan sapa pun saya pergi makan..dah la makan banyak pastu tak reti nak kenyang..mengucaplah korang ajak saya makan..tapi yang korang tak tahu..saya tak nak membazir sebab tu saya habiskan..yang korang order penuh meja tuh macam lah ajak satu batalion gi makan..kan sape membazir sahabat syaitan,sebab saya sahabat awak lah saya tak nak awak jadi s***tan...

saya budak skema ikut peraturan..tak pernah langgar peraturan yang ditetapkan..kerja rumah cikgu bagi mesti esok jadi pameran..padahal....... apa2 peraturan pun saya tak suke..cuma tu jadi rahsia saya dengan warden je..sebab saya tak suke gi kelas biarlah rahsia..tak kesah lah ape2 pun,hal saya,saya punye suke..yang korang sibuk saya skema ke tak tu kenape?


yang korang nampak semuanya wat saya nampak negatif..padahal ade gak la pasal saya yang positif..so kesimpulan dari cerita saya..jangan nilai orang dari luaran sahaja..berkawan setahun dua belum tentu awak kenal saya..chaoo~

2 comments:

  1. Klw bkawan ngan yna sejak skolah rendah, cane lak? :P

    ReplyDelete
  2. kalau nisah bukan stkt kenal la..dah kenal sgt2 tu..=)

    ReplyDelete